Friday, December 21, 2012

Kus on, sinna tuleb juurde...

Mis ei ole praegusel hetkel minu jaoks üldse tore :( Nimelt ootas mind töölt koju jõudes üsna ebameeldiv üllatus - koridorikass Ramses oli ilmselt rääkinud oma sõbrale, et meie juures saab öömaja ja toidupalukese...
Eile nägin hetkeks üht mustavalgekirjut kassi auto eest jooksmas ja arvasin, et koridorikass. Kui aga juba koridoris olin, siis selgus, et meie hoolealune see lihtsalt ei saanud olla, kuna too oli juba korteri ukse taga ootamas.Sinnapaika see jäi ja rohkem ma oma pead ei murdnud...
Suur oli aga minu üllatus täna koju jõudes, kui ootajaid oli õhtul meie maja ukse ees juba kaks.


Uus sõber oli esialgu natuke arglik ja putkas läbi sügava lume eemale. Kui nägi aga, et teisega midagi ei juhtu, siis hakkas valju häälega mulle oma kurba kassisaatust kurtma. Söötsin mõlemal kassil kõhu täis ja lootsin, et uustulnuk ehk soovib siis ära minna. Aga võta näpust - selle asemel, et avaldada soovi tagasi õue saada, hakkas kassike mind hoopis peaga puksima, valjult nurru lööma ja kui ta juurde maha kükitasin, siis ronis lausa sülle.
Ei ole päris kindel, aga arvatavasti on tegemist poissrahvast kassikesega. Oli väga näljane, aga mitte nii hullult räämas ja kärnane, kui Ramses kass. Selgroog oli ka tuntav, aga lausa luu ja nahk nagu ka ei olnud.
Nii kurb, kui see ka ei ole, olin sunnitud kiisu siiski õue tagasi saatma. Vaatan, mis homne päev toob. Ehk on kiisul siiski kuskil siin ümbruses kodu ja kõik saab korda. Teistsuguse stsenaariumi peale ei julge mõeldagi :(

No comments:

Post a Comment